Tuesday 30 July 2013

Spesis Kupang Ala Western


Salam Ramadhan..dah kat minggu terakhir kite...tak lama lagi Aidilfitri pule..raya-raya jugak..tapi puasa masih perlu dihayati bersama kan..hihi...itu yang sampai slow je nak update blog kesayangan ku ini..huwaa..

Ini lauk Ramadhan ke berapa pun dah lupa..tersangat la simple..sebenarnya aku pun tak pasti spesis kupang apa ni..tapi bukan lala..jadi aku cuba kekalkan kesegaran makanan laut ni (yang tak bape segar dah masa beli) dengan masak ringkas aje..

Ritu aku ada beli sepasu pokok rosemary..herba Inggeris tu...jadi aku tumis aje bawang putih dgn fresh rosemary yang aku petik sndiri..ditambah dengan fresh thyme yang aku beli..hehe..bau dia..fuhhh...very western gitu..itu je la resepinye..pastu aku letak salt n pepper..siap...dan sedap...

No comments:

Post a Comment