Friday 4 January 2013

Coffee Capucino Swiss Roll..Again????


Dah macam kilang swiss roll gak nye dapur aku nih..tapi aku enjoy betul buat swiss roll..tak tau kenapa..huhu..dari kecik pun memang suka makan swiss roll..cuma family tak mampu sangat nak beli dulu2..asek kempunan je ler..skrg ni rasa bersyukur sangat Allah kurniakan semangat dan rezeki untuk aku teruskan minat memasak yang tak pernah padam ni...alhamdulillah..

Jika ada rezeki tu boleh la jamu kawan2 kat opis jugak..tapi time sengkek tak leh la nak jamu selalu..haha..maklum ler..bahan2 bakery ni kan costly sikit..apapun aku ikhlas dan sangat senang bila leh kasi kawan2 rasa apa aku masak ni..thanks for always being supportive...love uolls...


Berbalik semula pada cerita Coffee Cappuccino Swiss Roll nih..aku serius suka ngan rasa kopi dan capu cino ni..wangi semerbak masa baking tu...hmm..sangat menggoda..bila dah sapu ngn nutella coklat hazelnut spread tuh..lagi la menusuk kalbu..semestinya akan buat lagi lepas nih.. 


Untuk resepi, sama jugak dengan entry sebelum ini untuk Cappuccino SR...cuma kali ni aku tambah 1/2 sudu kecil Coffee emulco aje..banyak nanti pahit...yang lain sama aje..leh refer kat SINI ye..


No comments:

Post a Comment