Monday 7 January 2013

Thanks To MAGGI....Alhamdulillah..syukur...





Apa yang dapat aku ucapkan selain bersyukur kepada Allah yang murahkan rezeki aku sekeluarga.  Sungguh tidak kusangka..hari ini aku menerima emel dari Sue di Cooking Momster yang pernah menganjurkan Maggi “Good To Great” Campaign pada hujung tahun lalu.  Resepiku bertajuk "Maggi Ball in Maggi Mushroom Soup" telah berjaya Menang!!!..Dan aku sekeluarga telah memenangi...



THE PRIZE :

1. LEGOLAND, Malaysia Family Holiday worth RM1,500

2. A complete range of Maggi Culinary Solutions range of products

index.jpg
maggi.jpg

logo.gif

Kemenangan ini satu permulaan untuk aku menghasilkan karya yang lebih kreatif di masa akan datang.  Berkat sokongan ahli keluarga, kawan-kawan, blogger2 masakan (thanks K. Ita Masam Manis yang turut promote the campaign).  Sememangnya banyak idea dapat dicetuskan menggunakan variasi produk Maggi.  

Terima Kasih tidak terhingga kepada Maggi yang membuka ruang kepada blogger masak
untuk sama-sama berkongsi Cooking Idea dan menjadi resepi kegemaran keluarga bersama...

Jumpa lagi...


1 comment:

  1. TAHNIAHHH UMI JAAA:)HEBAT SANGAAATT:)

    ReplyDelete