Monday, 3 March 2014

Daging Goreng Kimchi


Annyeong Haseyo...
menu dah lama menyepi dalam laptop malu nak keluar..
kebixian...walaupun teringat je nk update..tapi kesempatan xbp mengizinkan

apapun..menu Daging Goreng Kimchi ni khas untuk peminat KPop ke, G Dragon ke, Miss A ke...K Drama ke...etc..(aku la tew)..

simple bangat beb...time2 terkedu nak masak tak tau tu..mula la meraban..

jadi aku tumiskan bawang besar ngan cili api racik halus..
pastu letak cili giling sikit..bersama-sama kimchi..
dah takyah letak garam sebab kimchi dah masin kan..
untuk balancekan rasa, aku tambah kicap manis sikit..

dah masak tu perah pulak limau nipis...perghh..series sedap la..
ini mmg fast track menu ye kawan2..
sgt sesuai untuk yang bekerja dan nk sediakan dinner pada kelajuan kurangn dari 30 minit..hihi

Selamat Mencuba..

Insya Allah..coming recipes to be shared ye..tata titi tutu..


1 comment: